نیرو تهویه

شرکت نیرو تهویه ( نمایندگی  رسمی کولرهای گازی جنرال گلد)

کولرهای گازی گــری

کولر گازی گری ساخت کجاست؟

شرکت گری در سال ۱۹۹۷ در زمینه ی صنایع تهویه مطبوع شروع به کار کرد. تکنولوژی شرکت گری متعلق به آمریکا و واقع در چین است و با تولید بیش از ۲۷ میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و ۲ میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال، جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان کولرگازی و اسپلیت در جهان پیدا کرده است. شرکت گری از سال ۲۰۰۵ تولید کولر گازی را شروع کرد. در سال ۲۰۰۶ به عنوان برند جهانی شناخته و ثبت شد!! همچنین به عنوان رقیب سرسخت برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازارهای جهانی تائید کننده این امر است. جالب اینکه در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱۰,۱۱۳ میلیارد RMB درآمد کسب کرد!
شرکت گری اکثریت تمرکز خود راروی تولید کولر گازی فرار داده و با توجه به نیاز های جامعه جهانی مدل های متفاوتی تولید می کند. در زمینه ی تولید کولر گازی اینورتر هم شرکت گری پیشتاز است تا جایی که در سال ۲۰۱۷ کولر گازی کم مصرف با رتبه انرژی A+++ وارد بازار کرد!! بسیا کم مصرف. (با خرید کولر گازی گری اینورتر دیگر نگران قبض برق نباشید). کولر گازی گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تکنولوژی و فناوری کولر گازی گری در اصل متعلق به کشور آمریکاست اما به دلیل گران بودن نیروی کار در این کشور، شرکت گری ساخت و مونتاژ کولرهای گازی خود را به کشور چین واگذار کرده است. یعنی کولرهای گازی گری موجود در بازار ایران، ساخت چین هستند و برچسب “Made in china” بر روی آنها نقش بسته است.
میزان مصرف انرژی کولر گازی های گری، بسیار بصرفه است و اغلب تولیدات این شرکت گرید انرژی ++A و یا +++A است. آنچه که باید درباره موتورهای کولرگازی گری بدانید اینست که در دو نوع T1و T3 موجودند.
بدین ترتیب کولرهای با موتور T1 برای مناطق گرم بهتر بوده و تحمل دمایی آنها تا ۴۷ درجه بالای صفر است و در عوض موتورهای T3 برای مناطق بسیار گرم مثل جنوب ایران مناسب هستند. میزان دمای قابل تحمل در این کولرها  ۵۷ درجه است.
شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می نماید. کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره ای و همچنین اسپلیت تولید شرکت گری به کار می رود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند. در حال حاضر، معروف ترین و جدیدترین سری کولرگازی های اسپلیت این شرکت، سری کولر گازی های بورا (Bora) و نئو (neo) گری هستند که دارای امکانات فنی بسیار مناسبی جهت ایجاد سرمایش و گرمایش در فصل های مختلف سال هستند. این سری از محصولات شرکت گری دارای اینورتر های پیشرفته ای بوده که یکی از نقاط قوت این کولرها به حساب می آید. تقریبا تمام کولر گازی های بورا و نئو گری دارای سیستم وای فای داخلی هستند و از طریق آن می توانند از هر نقطه از جهان که هستند، دستگاه را به آسانی کنترل کنند. تصور کنید که برای سفری کاری یا تفریحی به کشوری دیگر رفته اید و در عین حال می خواهید بر عملکرد دستگاه در منزل یا محل کار، نظارت و کنترل داشته باشید. سیستم wifi این امکان را براحتی به شما می دهد. همچنین این امکان را نیز به شما می دهد که افراد بتوانند با کمک سیستم هوشمند کولر گازی های گری، هر گونه اشکال فنی دستگاه را از طریق موبایل به اطلاع فرد رسانده و به این ترتیب برطرف کردن اشکالات و عیب یابی کولر گازی گری بسیار ساده تر خواهد شد.

انواع مدل های کولر گازی گری کدام است؟
راجب کولر گازی های گری باید گفت که این کولر ها دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) است که هر کدام با دارا بودن ظرفیت بالا و امکانات برجسته به فکر جلب رضایت مصرف کنندگان هستند.

مهم ترین مزیت های کولر گازی گری چیست؟
⦁ بدون صدا
⦁ زیبایی خیره کننده
⦁ طراحی حرفه‌ای
⦁ جذب رطوبت
⦁ تسویه هوا
⦁ پرتاب باد سه بعدی
⦁ قیمت مناسب
⦁ مجهز به wifi
⦁ تنظیمات اتوماتیک
⦁ مناسب مناطق سرد و گرم
⦁ مصرف انرژی پایین
⦁ روشن شدن خودکار
⦁ تایمر محهز به ساعت
⦁ قابلیت قفل
⦁ امکان جذب رطوبت و ….

مهم‌ترین نقطه قوت کولر گازی گری نسبت به سایر برندها چیست؟
مهم‌ترین نقطه قوت این کولر گازی که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه، متمایز کرده است، امکانات پیشرفته و قدرت خنک کنندگی بالای آن در کنار قیمت پایین این محصول می‌باشد. یعنی شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب، یکی از بهترین برندهای کولرگازی دنیا را با قدرت خنک کنندگی شگفت انگیز، خریداری کنید و لذت ببرید.

 نقاط ضعف کولر گازی گری از دید خریداران آن، چیست؟خوشبختانه کولر گازی گری از نگاه مشتریان این محصول، هیچ گونه نقطه ضعفی ندارد و از هر نظر، یک محصول کامل و بدون نقص، محسوب می‌شود.
  کمپرسور گری :
با توجه به متفاوت بودن آب و هوا در مناطقمختلف، شرکت گری تصمیم به ساخت کمپرسور های متناسب با هر نوع آب و هوا گرفت! کمپرسور سنگین T3  و کمپرسور T1 استفاده می نماید..
T1: منظور از عبارت T1  در مشخصات کولر های گازی آن است که کولر مذکور قابلیت کار در شرایط معتدل آب و هوایی را داشته و خریداران محترم بایستی مد نظر داشته باشند که کولر های T1 برای مناطقی که دمای هوا حداکثر تا ۴۳ درجه سانتی گراد باشد مناسب هستند. مناسب تعدادی از شهر های مرکزی و غرب و شمال ایران
T3: منظور از عبارت T3  در مشخصات کولر های گازی بدین معنی است که کولر های فوق قابلیت کار در شرایط گرمسیری (حاره ای) را نیز داشته و خریداران محترم بایستی مد نظر داشته باشند که کولر های T3  برای مناطق بیش از ۴۳ درجه سانتی گراد نیز قابل استفاده خواهند بود. مناسب شهر های جنوبی و مرکز ایران یا هر جا که گرمای شدید حس می شود!
هر دو نوع کمپرسور T1 و T3 کم مصرف و در اگثر مدل های جدید اینورتر هستند. در مدل های اینورتر از گاز مبرد R410 استفاده شده است. خریدار می تواند با توجه به آب و هوای محل سکونت خود نوع مناسب خود را انتخاب کند.

ظرفیت های کولر گازی گری:

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل Gree S4’Matic-P

عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 12000، 18000، 24000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل Gree I’Save-P

عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل Gree I’Save Plus
عملکرد سرمایشی با تکنولوژی اینورتر در ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 30000، 36000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE I`save-H30
عملکرد سرمایشی و گرمایشی با تکنولوژی اینورتر در ظرفیت های 30000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE I`SAVE
فن آوری اینورتر و عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 12000، 18000، 24000

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE S4`MATIC
عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE G4`MATIC
عملکرد سرمایشی در ظرفیت های 18000، 24000، 30000 و 36000  BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE C4`MATIC
کولر گازی پرتابل (قابل حمل) گری دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت 12000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE i`Crown
کولر گازی اسپلیت ایستاده اینورتر گری دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت 24000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE R4`Matic
گازی اسپلیت دیواری گری با عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE Q2`Matic
کولر گازی اسپلیت دیواری حاره ای گری دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 30000 و 36000 BTU/h

کولر گازی اسپلیت دیواری گری مدل GREE Q`Matic(B2)
گازی اسپلیت دیواری گری با عملکرد سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000  BTU/h