نیرو تهویه

شرکت نیرو تهویه ( نمایندگی  رسمی کولرهای گازی جنرال گلد)

کولر های گازی زانتـی

کولر گازی زانتی

برند کولر گازی زانتی، یکی از معتبرترین برندهای کولر گازی جهان است و در ایتالیا تولید می‌شود. این کمپانی با تمرکز بر تولید چند محصول، از جمله کولر گازی، محصول با کیفیت و با سطح بالایی را تولید می‌کند. کولر گازی  زانتی مجهز به گاز R410 می‌باشد و همچنین بیشترین بازدهی را به همراه خواهد داشت. معمولا از رنگ سفید برای طراحی این محصول استفاده می‌کنند و همچنین لوگوی شرکت نیز بر روی بدنه محصول حک می‌شود که باعث می‌شود زیبایی دستگاه بیشتر شود. این برند یکی از برندهای با استحکام و دوام بالا می‌باشد که همه افراد از آن اطلاع داشته و از مقاومت بالایی برخوردار است.

عملکرد کولر گازی زانتی

این مدل کولر گازی علاوه بر اینکه دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشد از موتور قدرتمند کمپرسور روتاری نیز برخوردار است که دارای گاز R410 می‌باشد که باعث می‌شود تا محصول در حین کار کردن از صدای کمتری برخوردار شود.

همچنین مصرف انرژی کمتری را به همراه دارد. این محصول با رتبه انرژی A در بازار وجود دارد.

دمای مناسب و عملکرد کم صدای دستگاه به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد؛ در محیطی که  هستند در روبروی آن از آرامش بیشتری برخوردار شوند. بهتر است بدانید که این مدل کولر گازی از آلودگی صوتی نیز جلوگیری خواهد کرد.

یکی از مزیت های این محصول پنل داخلی کولر گازی می‌باشد که کمترین میزان سر و صدا را دارد. همچنین از فیلتر آنتی باکتریال نیز برخوردار است که باعث می‌شود تا هوای سالم و بهداشتی داشته باشید.

مزایا و قابلیت های کولر گازی زانتی

  • برخورداری از پرتاب باد به صورت چهار جهته
  • برخورداری از گاز مبرد R410a
  • قابلیت سرمایشی و گرمایشی
  • دارای فیلتر ویتامین c
  • دارای طراحی بسیار شیک و زیبا
  • رادیاتور مسی
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • قدرت خنک کنندگی سریع
  • استفاده از کمپرسور روتاری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  • برخورداری از نمایشگر دیجیتالی

مشخصات کولر گازی زانتی عبارتند از:

– استفاده از موتور قدرتمند توربو
– گاز R410A
– پرتاب باد ۴ حالته
– فیلتر ویتامین C
– عملکرد سرد و گرم
– رادیاتور‌های با کیفیت مسی و طلایی
– تولید محصولات زانتی از ایتالیا

قیمت کولر گازی زانتی بسیار ارزان است و یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای مشتریان محسوب می‌گردد. با این حال، در مقایسه با قیمت بسیار مناسب، تجهیزات، متریال و حتی تکنولوژی ساخت آن کاملاً قوی و باکیفیت است.

زانتی از کمپرسور T1 استفاده می‌کند که به صورت خاص برای بخش قابل توجهی از مناطق کشور ما مناسب است. بنابراین، زانتی برای شهر‌های مرکزی، شمالی، شمال شرق و شمال غرب کشور مناسب است. برای شهر‌هایی که در مجاورت با خلیج فارس قرار دارند بهتر است از برندهای دیگر کولر گازی استفاده شود و یا به دنبال مناسب‌ترین مدل کولر گازی زانتی باشید.

انواع کولر گازی زانتی

– کولر گازی ۱۲۰۰۰ زانتی : این مدل از کوچکترین کولر گازی‌های زانتی است و به صورت خاص برای محیط‌های کوچکی مانند دفاتر اداری و تجاری طراحی شده است. همچنین، می‌توانید این مدل را در اتاق‌هایی به مساحت حداکثر ۲۰ مترمربع نیز استفاده کنید. در صورت استفاده در محیط باز مانند مغازه، این مدل برای کاربری در محدوده ۱۰ تا ۱۷ مترمربع قابل استفاده است. برای توصیه به این مدل باید به این نکته توجه کنید که مصرف برق آن بسیار پایین است و از جمله کم‌مصرف‌ترین گزینه‌های دستگاه‌های خنک کننده خواهد بود.

– کولر گازی ۱۸۰۰۰ زانتی : این مدل نسبت به مدل قبلی، یعنی مدل ۱۲۰۰۰، قدرت بیشتری دارد و به علت قدرت بیشتر، قیمت آن نیز بالاتر است. این دستگاه با طراحی ویژه‌ای قادر است محیط‌هایی به مساحت حدود ۲۰ تا ۴۰ مترمربع را به صورت کامل گرم یا خنک کند. بنابراین، این محصول برای استفاده در خانه‌ها به نحو احسن مناسب است. از طرف دیگر، قدرت گرمایش این دستگاه نسبت به مدل ۱۲۰۰۰ آن بیشتر است که در مناطق سردسیر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

– کولر گازی ۲۴۰۰۰ زانتی : این مدل بسیار قدرتمند است و مجهز به باد بسیار قوی و ۴ حالت باد است. این دستگاه در محیط‌هایی به مساحت حدود ۷۰ متر مربع کاملاً عملکرد خواهد داشت و قابل استفاده است.

– کولر گازی ۳۰۰۰۰ زانتی : این مدل از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های کولر گازی زانتی محسوب می‌شود. این دستگاه با قیمت مناسب و طراحی زیبا، می‌تواند در محیط‌هایی به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع به صورت کامل کارایی داشته باشد.

– کولر گازی ۳۶۰۰۰ زانتی : این مدل از بزرگترین و قدرتمندترین دستگاه‌هایی است که این کمپانی تولید می‌کند. این کولر گازی با توانایی پوشش دادن محیط‌هایی به مساحت نزدیک به ۱۲۰ متر مربع، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در محل‌های تجاری بزرگ و خانه‌های بزرگ است.

مزایا و معایب کولر گازی زانتی :

برای خریدارانی که به دنبال یک دستگاه کولر گازی با کیفیت و دوام بالا هستند، برند زانتی می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. اما نبود اینورتر در این کولر گازی، جزء اصلی و مهم‌ترین نقاط ضعف آن به شمار می‌رود. در عین حال، برخی مزایا هم وجود دارد. مانند جدید بودن این برند در بازار کشورمان و این که با قیمت مناسبی ارائه می‌شود.

کولر گازي زانتی  Zaneti سرد و گرم علاوه بر صرفه جويي در مصرف انرژي با تغيير سرعت کمپرسور بدون نياز به خاموش و روشن کردن دستگاه دماي هوا را کنترل مي‌نمايد. اسپليت های ديواري زانتی  Zaneti داراي لوله مسی رایگان و کابل  مي‌باشد. این کولر گازی دو تکه دارای خدمات گسترده و سرویس دهی  و نصب رایگان( با گارانتی ) می باشد. اسپلیت زانتی  Zaneti  گاز R410a با توجه به تغییر مبرد گاز R22 به R410a باعث افزایش سرعت گاز و کاهش میزان مصرف انرژی می‌شود و پرتاب باد فوق العاده‌ای دارد. کمپرسور روتاری این دستگاه که ساخت شرکت GMCC بوده یکی از مزایای اسپلیت زانتی  ZanetiR410a می‌باشد. همچنین این کولرهای گازی دارای رادیاتور و اواپراتور طلایی جهت کاهش مصرف برق می باشند. این اسپلیت ها دارای فیلتر تصفیه هوا و ویتامین C هستند.